Hotell bokat inför MEGA-eventet!

För någon vecka sedan så bokade jag ett hotellrum för fyra personer inför FAD. Kanske låter tidigt att göra det redan nu, med tanke på att eventet är i november men tiden går snabbt och skulle det komma något hinder så går det att avboka avgiftsfritt 🙂
Ska min syster också med så blir det bara 300kr/pers för två nätter, helt klart värt! 😀

Hotellet har bokats via booking, det är samma hotell som jag och min syster bodde i när vi var i Göteborg i början av sommaren.

Det ingår inte frukost eller mat men det finns kök så att man kan laga själv. Netto ligger lagom nära så det är bara att köpa ett paket ägg till frukost, så har man det klart 🙂 Tyvärr finns det heller ingen hiss men däremot så ingår det internetuppkoppling.
Bokar ni detta hotell så ses vi antagligen, ska inte min syster med så finns det till och med plats för en person i vårt rum 🙂

Har ni planerat något inför FAD? Ska ni dit?

Lämna en kommentar