Ett tag sedan!

Det har blivit för lite bloggande här tycker jag! Jag har varit iväg på en del ställen men helt enkelt inte hunnit/orkat blogga om det. Får snart skärpa mig och komma ifatt.
Jag bloggar mycket om en annan hobby, fast via Facebook då jag tycker det är mycket lättare. Och jag har svårt att lägga tillräckligt med tid på båda dessa hobbyn med tanke på att jag även har tre småbusar att leka och skratta med!
Och ni är väldigt välkomna in i min andra hobbyvärld: http://www.facebook.com/emeliesgodsaker. Jag har gjort lite geocachingrelaterat med😉

Jag kommer med mer uppdateringar om sommaren när jag har tid!

Kommentera

