Cold as ice

Fortsätter att logga en per dag, även om jag inte hinner med att blogga om det. Idag blev det Cold as Ice

Found it
Efter ett litet hopp så hade jag den i handen
Loggar minst en per dag och denna fick bli dagens cache för mig. Jag tog tåget från Osby, letade upp denna, och sedan tog jag tåget hem igen
Regnade en del men inte just när jag skrev i loggen som tur väl, när jag väntade på tåget hem igen så började det åska, hoppas inte det åskar hemma i Osby.

Tack för denna

20120618-184141.jpg

Man ska väl uttnyttja sitt sommarkort😉

Kommentera

