Ytterligare fem dagar

Hoppas ni inte trott att jag slutat ta en per dag, har bara hållt på så mycket med min andra hobby att jag inte tänkt på att uppdatera här! (Kika in här för att läsa mer om min andra hobby)

Tisdagen blev en väldigt enkel med sonen, jag trodde den skulle vara enkel iaf! Välkommen till Osby var inte riktigt som jag hade tänkt mig, den var lite annorlunda än vanliga ”välkommen till” men den hittades ändå relativt snabbt.

20120526-210010.jpg
Elias är välkommen till Osby!

Onsdagen så var det lite kyligt vid Södergården i Kylen när klockan var runt tio på kvällen, även denna tillsammans med äldsta sonen.

20120526-210114.jpg
Endast ljuset från bilen lyser upp denna kväll

På torsdagen, efter att ha handlat lite produkter som gör att jag kan dekorera till min andra hobby, så körde jag till en passande cache vid namn Dekoration. Vid denna missade jag helt att ta bild men det tog en stund att hitta denna. Först fick jag vänta ut mugglare och sen letade jag såklart på fel sida. Väl hittad så såg jag att den vaktades av en spindel så det tog emot lite att plocka fram den. När jag sedan skulle lägga tillbaka den så råkade den hamna fel så jag fick dit med handen onödigt många gånger enligt mig ^^

Igår var vi i Brunkelstorp så på väg hem så loggade jag Snogerups borg. Här var det med lite kaos för i bilen såg jag att jag bara hade 11% kvar i batteritid och det sänktes i rask takt! När vi stannat bilen så var det på 1% så jag sprang snabbt ut och kollade på satellitkartan hur det såg ut i området ifall mobilen skulle slockna.
Jag hann komma på plats och hitta cachen precis i tid! Ville snabbt ta en bild med men då dog mobilen. Jag loggade cachen tillsammans med miljoner myggor som alla var på mig!

Idag har jag varit i Markaryd vårmarknad och efter det åkte vi till Hässleholm för att äta, kolla på cruising och handla hem lite mat. Men innan vi åkte till Hässleholm så körde vi inom cachen Älgvarning och här fick jag vänta på att ett tåg fullt med mugglare skulle köra iväg innan jag skulle börja bete mig väldigt lustigt i en mugglares ögon.
Den hittades snabbt! Har varit här en gång förut men det var i början på denna hobby och letade fel då.

20120526-211857.jpg
Tåg
Med mugglare och gammalt träd

Kommentera

