Glassätarevent!

Glassätarevent utanför Åhus idag!
Många som kom för att smaka på glass och jag åkte hit med familjen.

Först åkte vi till Kristianstad för att handla lite och för att äta på McDonalds.
Efter det körde vi till eventplatsen som snabbt bildade kö för att äta glass!

20120517-154551.jpg
Liten bit av kön

Väl inne fick man namnbricka och bestämma vad man ville ha för glass, Hampus -10 och Hugo -10 fick vanilj, mugglarsambo (min mugglarsambo :P) blåbär och jordgubb, Elias08 valde själv nåt jag inte minns och jag tog nougat och jordgubb.

20120517-155023.jpg
Hampus och Hugo smaskar glass!

Sedan blev det lite prat med andra geocachare, en tagen geocache som var precis utanför byggnaden och sedan lite mer glass och två TB’s som fick följa med hem.

20120517-155310.jpg
Min andra glass..!

Nu sitter man i bilen på väg hem och alla barnen har somnat gott.
Imorgon är det kalas för min lillebror så när jag kommer hem ska jag baka tårta🙂

Kommentera

