Leksaker vi minns – Bultbrädan

Idag mår jag och barnen betydligt bättre, visserligen var barnen pigga igår med men idag lika vilda som de brukar och jag lika tokig som jag brukar ^^
sambon börjar också känna sig frisk nu.

Idag fick det bli en geocache som var med på barnrundan, leksaker vi minns – Bultbrädan.

På eventet när dessa släpptes så gick jag denna rundan men eftersom jag gick den för mina barns skull, så loggade jag aldrig någon utav dom (och av lite andra anledningar med…!)

Det gick snabbt och enkelt att logga den strax efter tio på kvällen, denna lördagskväll!

20120512-230057.jpg
Väldigt mörkt ute!

20120512-230104.jpg

Leksaken är en travelbug som co lagt ut som minne av Skåneträffen!

Kommentera

