Marklundastenen

Idag har det varit smått kaos hemma under dagen då en av sönerna blev lite sjuk så det blev ingen cykelrunda på dagen, istället fick det bli en kvällsrunda med bilen.
När sista tv-programmet jag följer var slut så körde jag till en multi som heter Marklundastenen
Denna sten har jag kört förbi en hel del, jag har även läst på den någon gång men det var nog nu som jag verkligen stod och läste ordentligt för att kunna ta mig till slutgömman.
Allt gick snabbt och smidigt även om det var tjock dimma ute.

20120510-004010.jpg

Kommentera

