Dagen efter och dagen efter Dagen efter

Dagen efter Skåneträffen var jag enormt trött eftersom jag varit ute på natten och loggat alla nattcacher som släpptes.
Men efter att flaggan hissats så tog jag mig hemåt igen och när Hampus och Hugo sov middag, så sov jag också en timme!
Min sambo och vår äldste son tog bilen till sönernas farmor så när klockan blev tre så cyklade jag till eventplatsen med Hampus och Hugo för att grilla korv.
Endast en bild blev tagen denna dagen, men det är en fin bild på arrangörerna och Signal the Frog samt stafettpinnen!

20120507-232035.jpg

Dagen efter dagen efter (idag) så passade jag på att logga Osbysjön efter att ha varit på öppna gruppen med barnen!

20120507-232355.jpg

Kommentera

