Skåneträffen 2012

Kom till eventet med mina söner Elias08, Hampus-10 och Hugo-10!

Efter att flaggan hissats och arrangörerna pratat igenom vissa saker så släpptes alla GPS:er och de flesta fick bråttom…

20120506-221544.jpg
Kön för att hämta ut GPS:er

..men inte jag!
Eftersom jag bor i Osby så vill jag spara lite på de cacher som kom ut för att kunna ha något att logga (och ha möjlighet till att logga en per dag) så all fokus fick bli på barnrundan! Vi gick barnrundan med ett stort gäng cachande barn som alla fick FTF.
Efter rundan som Elias inte uppskattade fullt ut (trött? hungrig?) så gick vi till eventplatsen och åt lite smörgås och fikade. Hampus, Hugo och Elias fick två nya vänner och när det väl var lottdragning så var Elias humör på topp!
Det roligaste var väl när Elias skulle välja ett pris men velade mellan tåget och tågvagnen och tog sådan tid på sig att ett nytt nummer räknas upp och lyckan över att vi minnsann hade det numret med så han slapp välja och kunde ta båda!! [:D] [:D]

20120506-221854.jpg
Elias väljer pris från lottdragningen!

Sedan tog vi oss en promenad hem och Hampus somnade i vagnen direkt!

Vid tio på kvällen följde jag med ”mina pappor” från Emmaboda för att ta alla nattcacher, och trött var jag!! Som vanligt… [:D]
Somnade gott i sängen runt halv tre!

[I]Detta var min andra gång jag besökte Skåneträffen, förra året var Skåneträffen mitt första event, nu har jag besökt 22 stycken med detta event!! Och fler blir det![/I] [:)]

20120506-221641.jpg
Signal the Frog var på plats och kramade om både barn och vuxna
Väldigt uppskattat!!🙂

Kommentera

