DAG 5

Idag var det inplanerat en geocache i Älmhult då jag och min sambos bror skulle dit för att handla garderober.
Lika lång tid det tig inne, tog det nästan ute! Tydligen kan det vara svårt att få plats med 236 centimeters långa garderober i en familjebil men som tur var så har ju en geocachare som jag alltid med mig eltejp och lösningen fick bli:

20120503-002902.jpg

Eltejp är verkligen så bra till allt😀
Funkade alldeles utmärkt att köra!

Men innan vi skulle köra hem från IKEA så hade jag ett stopp till, Det store geni og den lille cache.

Inte mycket plats kvar i loggremsan men det är ju inte så lustigt med tanke på att alla skriver så stort😉😉

20120503-003346.jpg
Tyvärr var jag så uppe i varv att jag missade att vi bytt månad!! Istället för den 2/5 så skrev jag 2/4, men jag hoppas den godkänns ändå, misstag är lätt att göra, speciellt om man heter Tokfrjant😉

Kommentera

