Grillevent i Lärkesholm

Team-Prince höll idag ett event utanför Örkelljunga och helt spontant körde jag dit, hade inte planerat in det men när man får chansen så vill man ju inte missa🙂

Hann precis komma till platsen när burkarna släpptes så jag fick direkt vända. Camdan undrade om jag kom själv och sa att jag kunde hoppa in i hans bil och fem minuter senare tog vi vår första FTF ^^
Den togs tillsammans med Danne100, Camdan och Bataki.
Efter den valde Danne100 att köra tillbaka till eventet och vi fortsatte att gå till nästa, som också blev en FTF!🙂
Efter den så mötte vi Team_Garfield som kom springandes. Vi gick sedan tillsammans hela rundan vi fyra.
Sammanlagt blev det sju stycken FTFer på denna rundan!
Väl tillbaka på eventplatsen hinner jag precis skriva in mig i loggboken innan Danne100 ropar om någon vill ha en till FTF. Under tiden vi vandrat i skogen i två timmar så hade han lagt ut en liten ”Memory of Lärkesholm Grillevent”, självklart var jag och Team_Garfield snabbt framme vid burken, tillsammans med Karta och Kompass och några till, för att logga ännu en FTF! ^^

20120501-233743.jpg
Bataki och Team_Garfield loggar FTF i solen

20120501-233856.jpg
Ytterligare en FTF skrivs!

20120501-233940.jpg
Vackert område, helt enkelt perfekt för geocaching!

Kommentera

