En varje dag

När är det mindre än en vecka kvar till Skåneträffen och igår var jag i Lönsboda på vikingamarknad och passade på att logga en grocache. Sedan jag fick veta att Skåneträffen skulle vara i byn jag bor i, så har jag planerat att anta utmaningen med en geocache om dagen.
Så när jag tog en igår tänkte jag att jag kan ju börja redan nu med denna utmaning! Vilket också kommer innebära ett inlägg i bloggen varje dag😉

DAG 1
På väg mot en vikingamarknad loggade jag Hjärtasjöns badplats tillsammans med Elias08, min son. Han tyckte det var väldigt roligt att hitta den🙂
Här är ett litet klipp när Elias hittar burken!

20120429-222255.jpg

DAG 2
Idag blev det en tur till Vanstad affär som fick sig en poäng!

20120429-222603.jpg

20120429-222614.jpg

Kommentera

