Mingelevent/workshop

Den tredje mars tog jag tåget ner till lund med två stycken tårtor för att gå på event! Mikr hämtade upp mig vid stationen och jag hann plocka en liten burk innan vi åkte vidare.
Det var ett event med inte jättemånga deltagare men det var helt fantastiskt kul! Det bjöds på smörgåstårta, och även om den innehöll mycket lax som jag egentligen inte tycker om så mycket så var den supergod!
Vi designade tröjor och vissa även muggar.
Jag gjorde ett Tryck på ett linne med en nametag, ser ut som en klisterlapp men sitter fast, den blev perfekt!
Helt plötsligt så inser jag att sista tåget snart skulle gå och snälla mikr skjutsade mig till stationen🙂

20120316-102454.jpg

20120316-102515.jpg

20120316-103005.jpg

Kommentera

