Lucia-event i Växjö

Var på Lucia-event i Växjö, ett event som arrangerades utav Uetp och Bumba.se.
Såhär löd min Attended-logg:

Attended Attended

10 Dec 11

P som i Promenad
E som i Event
R som i Roligt
F som i Festligt
E som i Energiskt
K som i Kreativt
T som i Trevligt

Tack för ett härligt event!
Vilka häftiga gömmor och vilken tid det har lagts ner på detta, bra upplagt, bra allting!  Längtar till nästa år!

De jag först tänkt åka med hade fått förhinder, sedan blev jag sjuk början av veckan. Men sambon behövde inte bilen och febern försvann så, jag körde hit själv. Jag var lite sen men lyckades hinna fram till platsen innan koordinaterna gavs ut. Jag gick med ett gäng glada män och vi lyckades hitta 23 bokstäver och även få en FTF! Tillbaka till platsen för att äta men då ville några från gänget gärna kolla efter äpplen, men det är ju vinter nu! Vi gick bort och tillslut lyckades JoY vara modig nog att kika lite närmare på dessa äpplen. Vi tog och letade och hittade vart han skulle, lös med alla ficklampor och fick han till att inte råka trampa fel, det gick väldigt bra och vi lyckades få fram fem siffror vilket skulle räcka till att finna slutet. 
Nu blev det till att äta lite och jag funderade på att ta mig hemåt… Eller skulle jag ta nån mörkercache iaf? Försvann med Falheim och Fam Jägis, trevliga killar jag cachat en del med förut 
Det hela slutade med fem stycken mörkercacher och en väldigt trött Tokfrjant 

______________________________________________________________________________________

Har många bilder från eventet men vill inte spoila några gömmor så tyvärr kan jag inte lägga upp någon bild:/
Missade att ta bilder vid eventplatsen så alla mina bilder visar lite utav gömmorna (mest för att minnas all inspiration man fick)
Tack Uetp och Bumba.se för att jag fick logga så fina och välgjorda geocache!
Tack JoY, Thalaxian, Joonte, Lorantz och CR för den trevliga dagsrundan!
Tack Falheim och Fam Jägis för den trevliga mörkerrundan!

Ps. Kör ni till Växjö för att logga alla dessa event-cacher så kan jag även tipsa om denna: http://coord.info/GC3872J😉

Kommentera

