Event Dr Mike 10 års jubileum

Den 16:e december var jag på ett geocacheevent i Lund. Det var Dr Mike som hade 10-års jubleum!
Här är min Attended-logg:

Tokfrjant

Premium Member

 954

Attended Attended
17 Dec 11

Efter att Thompa80 hämtat mig på stationen klockan tio så begav vi oss iväg för att leta lite event-cacher och vi lyckades få två FTF. 
Efter att vi hittat en del utav dom så satt det gott att besöka eventplatsen, skriva i loggboken, ta det lite lugnt och prata lite.
Väl där så började resten av Thompa80’s B-serie att komma ut och jag minns inte om det var så att jag sa det till Cirkusen, eller om han märkte det själv för helt plötsligt skulle de ut och jag frågade mjaje om jag fick hänga med. Personer försökte fotografera min rygg men jag fick bråttom och en del hann inte få koden, förlåt för det och förlåt för att jag försvann så snabbt igen från eventet.
Vi lyckades få ihop en himla massa FTF 
Efter den jakten så var klockan över två och jag ringde Thompa80 för att fråga vart han var. Det visade sig att de var i närheten och vi körde dit, de hade inte hittat behållaren där än och när vi kom fram så lyckades jag se den och vi alla fick en FTF till! 

Tack för detta härliga event, grattis ännu en gång och God Glögg! Jul.. God Jul menar jag 

__________________________________________________________________________________________
Den dagen slutade med 31(!) stycken FTF.
28 utav av dom var från powertrailen tillsammans med mjaje, Cirkusen, Kjj2 och Yrslan.
Hade ju planerat att ta det lugnt på eventplatsen men med tanke på släppet och att vi försvann så var det de kortaste besöket jag gjort på ett event, jag hann skriva i loggboken, hälsa på en del och ge Dr Mike en present (glögg.. han fick mycket glögg ) men jag hann inte lämna travelbugs och coins, så de fick följa med mig hem igen 
Ett speciellt tack till Thompa80 som hämtade mig vid tåget, har lagt ut den fina LPT och för en trevlig runda denna dagen! Även tack till FTF-gänget vid LPT, det var riktigt kul! Och såklart tack till Dr Mike för det trevliga eventet! 

Kommentera

