Fler event att besöka :)

Mitt första event var skåneträffen i år, detta var så roligt att jag har nu under sommaren besökt sammanlagt sju stycken event🙂
Nu har hösten kommit men det betyder inte att eventet för i år är slut.

Event jag ska på!

Ljus i höstmörkret23/10
Ett event där man får lära sig lite mer om bland annat mystery, jag har efter Fångarna på fortet blivit intresserad av alla dessa mystery som man löser hemma, har tidigare inte gjort det då jag gett upp för snabbt. Nu har jag lyckats lösa åtta stycken bumba.se-boxar (som finns i Växjö), utan hintar🙂
Men skulle vilja lära mig lite mer angående alla dessa mystar som finns!

FAD 20115/11
Detta kommer bli mitt första FAD-event och även mitt första MEGA-event, det ska bli riktigt kul! Hotellet är bokat sedan länge😉

11-11-11 Emmaboda11/11😉
Har aldrig geocachat i Emmaboda förut men eventägaren har jag geocachat en del med under olika event så därför har jag valt att åka upp till Emmaboda och fira detta speciella datum! Har lite tankar på att kanske köra till Växjös 11-11-11-lunchevent och sedan vara med i Emmaboda på kvällen, då blir nämligen Emmabodas 11-11-11 mitt 11:e event😉

Lucia Event Växjö 2011  – 10/12
Mitt första Lucia-event men det verkar riktigt kul så det vill man ju inte missa!

Så även hösten och vintern innehåller en del aktiviteter, här ska det inte vilas något ^^
Vi kanske ses?

Kommentera

