Blekingeeventet 2011

Då har jag äntligen blivit klar med att logga alla geocache som togs den 2/9 och 3/9 då grilleventet och blekingeeventet var!
Tog även några stycken dagen efter men de har jag inte hunnit logga än ^^

Bilder kommer, har inte hunnit lägga upp några biler alls så jag ligger lite efter på den biten.
Alla dagarna tillbringades mest med Falheim, vi tog alla geocache tillsammans. Han påminner mycket om min pappa faktiskt (ska fråga om jag får lägga upp en bild på de båda så ni får se) , men inte bara utseendet, utan mycket på sättet också!  Pratar lite på samma sätt och är lika gamla😛 Några på eventet trodde faktiskt att han var min pappa så ^^

Första dagen var det grilleventet, jag trodde det skulle ta längre tid att köra dit men det gick faktiskt snabbt så jag var först på plats men sen gick jag till bilen igen för att kolla en sak och när jag då kom tillbaka hade det kommit några fler🙂 Vi grillade och hade det trevligt, efteråt försvann jag och Falheim för att logga lite geocache som redan fanns i området.

Tack vare Mikr så kunde jag sova över och vara med på båda eventen, tack Mikr!

Stora dagen var jättetrevlig, enligt Falheim så tog vi 39 stycken geocache under denna dag (och natt). Under dagen gick vi även med Geoskane.
Natten (eller sent på kvällen)  gick jag och Falheim tillsammans med hans lilla fick(?)lampa ^^
Under hela denna dagen så gick vi sammanlagt 25km! Kan väl säga att jag var lagom trött när jag gick och lade mig.
Eventet var väldigt bra upplagt! Det var precis lagom geocache att ta, tycker jag🙂 De vi inte hann med, tog vi dagen efter.
Jag längtar redan efter nästa års Blekingeevent!

Ett svar till “Blekingeeventet 2011

Kommentera

