Gripklo och vadarbyxor

Då har även jag skaffat mig en griparm, jag tror den är bra för den har även en liten magnet på sig🙂
Köpte den billigt när jag var i Gekås förra veckan, hade även planerat ett köp på vadarbyxor men de var tyvärr slut i min storlek.
Fast sen såg jag i Harald Nyborg att de har vadarbyxor i neopren, de på Gekås var i PVC.
Jag får för mig att neopren är bättre för geocaching men samtidigt så går PVC att reperera om de skulle gå sönder..

Geocachen jag hittade under dagen var: Ullareds Kyrka
..och den jag tyvärr inte hittade var: Eurostop Halmstad

Kommentera

