via mobilen

Testar lite att uppdatera bloggen via mobilen. Jag lovade ju er lite bilder men jag kan inte hitta min kamera (som vanligt). Tror den kan ligga kvar gör mina föräldrar efter att jag var där på kalas. Jag sov även över där för att dagen efter kalaset, i måndags, åka till ullared för att handla i gekås. Hann på hemvägen med en geocache såklart ^^ tog den vid kyrkan. Sedan hann jag leta lite efter en i halmstad men lyckades inte finna den. Berodde det på mörkret eller för att mitt sällskap inte ville vänta på mig? Eller letade jag helt enkelt på fel ställe? Den verkar vara en svår. Länk till den kommer. God natt!

Kommentera

