Geocaching inbokat

På lördag är det bestämt att jag ska på ett event i Malmö som Mikr m.fl. håller i.
När jag var på  eventet utanför Hovmantorp så träffade jag bland annat på Fam Jägis och Falheim, två riktigt trevliga geocachare som jag tog The Factory tillsammans med.

Jag berättade för dom att jag skulle på event i Malmö, då tittade de på varandra och sa ”ja, men det skulle vi nog också kunna gå på”.
Nu är de inskrivna på att de också ska dit och vi har bestämt att de ska hämta upp mig så att vi kan geocacha lite innan och efter, det ska bli riktigt roligt! Vi har planerat någon 5/5 och kanske det blir på hemvägen ”Welcome to the nightmare” av Skattletaren!🙂

 

Det är även planerat att jag och tre till ska åka för att ta ”Fångarna på fortet” innan den stängs ner, och när vi ändå är där så ska vi passa på att ta några fler geocache med hög D/T-rating!🙂 Mer om detta senare för vi ska inte åka förrens nästa månad.

 

Något annat som också är på gång är något jag jättegärna vill göra! Jag har ”hittat” några som skulle vilja följa med på detta, får se bara när det blir. Det är att geocacha ett helt dygn, mest bara för att se hur många man lyckas komma upp i!🙂 ”Hur många geocache skulle jag lyckas hitta på ett dygn”, är inte det en fråga många har ställt sig? Ja, jag vill iaf ha svar! Hehe

Kommentera

