Mitt första inlägg

Då blir detta mitt första inlägg på WordPress. Har aldrig använt programmet förut men det verkar ju gå bra hittills.
Förut så har jag haft blogg.se, mestadels för att alla mina bloggar var samlade där.

En av mina gamla bloggar (som jag uppdaterar ibland) handlar om en helt annan hobby, har ni lust så får ni gärna kika in.
Sedan hade jag hunnit starta upp en geocacheblogg på blogg.se men väljer nu att hoppa hit istället.
Jag vet att man kan ta alla inlägg från blogg.se och föra över hit men jag tror faktiskt att jag kommer skippa det, vill ni så kan ni alltid kika in i den gamla bloggen.

Detta var allt för mig just nu, mer kommer det att såklart komma!
Fast ni kan redan nu läsa om min sammanfattning om vad geocaching är för något (detta är menat för nybörjare). Där finns det lite svar på frågor jag ofta får. Ni som redan vet vad geocaching är, det gör inget om ni kikar in och dubbelkollar vad jag har skrivit.. Ifall det är något viktigt jag missat, eller om jag har skrivit något fel.

Kommentera

